MTL Blog (32)

Blog z uporabnimi nasveti in izkušnjami večinoma na področju avtomobilizma, čeprav se bo vmes našel tudi kakšen blog z drugega področja.

Proizvajalci avtomobilov nas vabijo k nakupu novih avtomobilov, ki so po njihovih zapisih izredno ekološki, saj naj bi imeli ekstremno nizko porabo in čiste izpuhe. Njihove izjave so že skoraj na tem, da se iz njihovih izpuhov kadijo le rožice in parfum. Koliko je resnice na tem, nam lahko da jasno predstavo že dejstvo, da so njihove navedene porabe v tehničnih podatkih praktično nedosegljive za povprečnega smrtnika (po nekaterih raziskavah je razlika med deklarirano porabo in porabo v realnem svetu že večja od 30%: primer raziskave na to temo: Mind the Gap! Why official car fuel economy figures don’t match up to reality), hkrati pa tudi zadnji večji škandal glede uporabe različnih načinov goljufanja pri zagotavljanju čistosti izpušnih plinov (o tem sem že podrobneje pisal v blogu Dieselgate by Mtl). In ne, Volkswagen ni edini, ki je to delal oz. še dela.

Vsi smo že navajeni in nekako pričakujemo, da oglasi potencirajo (beri lahko tudi zavajajo) določene lastnosti oglaševanega predmeta, da bi le tega prikazali v lepši in bolj zaželjeni podobi. Tako je kupcem že jasno, da ne bomo oprali celotne posode z eno kapljico detergenta ali npr. da bo navedena povprečna poraba avtomobila v praksi nedosegljiva. Čeprav tukaj proizvajalcev avtomobilov niti ne moremo pocukati za rokav, saj je standard predpisan s strani države, torej niso oni direktno odgovorni, da realna poraba odstopa od oglaševane tudi za 50%.

Kljub temu, da smo kupci tega že navajeni, me je šokiral oglas za Grip Control sistem pri Peugeot-u 2008, ki ga v medijih objavlja Peugeot Slovenija.

Ta tema mi je bila že precej časa na koncu jezika, vendar nekako ni bilo tistega povoda, da bi jo ubesedil. Dokler se ni pripetila ta prometna nesreča, ki je bila posledica alkohola. Žal relativna klasika v Sloveniji, dodatna začimba pri tej prometni nesreči je bila, da je pijani voznik zadaj peljal svojega sina.

Vsi smo na avtocesti verjetno že srečali romunske kombije (običajno Mercedes Sprinterje), ki so imeli v prednjih žarometih izredno močne žarnice v prelivajoči se modro-zeleno-rumeni barvi. Ti so že podnevi na daleč vidni, vendar takrat ne slepijo, saj je dovolj dnevne svetlobe in posledično ni kontrasta. Ponoči pa postane vožnja v nasprotni smeri že pravi podvig, saj žaromet ne usmerja snopa svetlobe na cesto pred vozilom, temveč povsod drugam, torej tudi vstran in seveda navzgor. To pa povzroči močno slepljenje nasproti vozečih ali pa tistih, ki vozijo pred kombijem.

Ponedeljek, 11 Januar 2016 10:31

Megla (v glavi)

V zadnjih dneh je gosta megla dokaj pogost pojav v Sloveniji. Ob tem sem ugotovil, da precej voznikov žal ne zna ustrezno uporabljati meglenk. Pri tem pustimo ob strani tiste, ki so jim vključene prednje meglenke ''statusni'' simbol in z njimi veselo naznanjajo svoj ''status'' tudi ob najbolj sončnem dnevu. Le ti so namreč posebna zgodba. Tokrat se bom osredotočil na uporabo zadnjih meglenk v meglenih razmerah.

Večina lastnikov za vzdrževanje avtomobila smatra izvajanje servisnih posegov, menjavo gum in čiščenje vozila. Tako lastniki avtomobilov z usnjem v notranjosti velikokrat spregledajo, da tudi usnje zahteva ustrezno nego, če nočemo, da bo pogled nanj, že po nekaj letih uporabe, precej žalosten. Posebej bi poudaril, da je usnje prisotno v večini sodobnih avtomobilov in sicer vsaj na volanskem obroču, manšeti prestavne ročice in ročici parkirne zavore. Tudi ti deli, in ne le usnjeni sedeži ali drugi deli notranjosti oblečeni v usnje (npr. vrata, armaturna plošča, itd.), zahtevajo ustrezno nego. V kolikor je niso deležni, se na usnju zelo hitro pojavijo znaki obrabe. Več primerov si lahko ogledate v galeriji.

Ponedeljek, 05 Oktober 2015 22:40

VW ''dieselgate'' by Mtl

VW Dieselgate - kaj je to?
Verjetno ste že seznanjeni, da je VW zadnjih nekaj let goljufal pri podatkih o onesnaževanju svojih TDI motorjev. Prizadetih naj bi bilo več kot 11 milijonov avtomobilov (znamk VW, Audi, Škoda in Seat) po celem svetu in sicer se v Evropi preverjajo motorji serije EA189 in sicer 1.2TDI, 1.6TDI in 2.0TDI izdelani po letu 2008. Po zadnjih podatkih naj bi bila predlagana rešitev za 1.2TDI in 2.0TDI motorja programska nadgradnja, pri 1.6TDI motorju pa naj bi bila potrebna tudi zamenjava/dogradnja določenih komponent.

Pri svojem delu se žal srečujem z veliko preprodajalci rabljenih vozil, ki bi blesteli v vlogi právljičarjev (po SSKJ: kdor pripoveduje pravljice). Le ti namreč natančno vedo čisto vse nepomembne (in nepreverljive) podatke o avtomobilu, ki ga prodajajo, pa čeprav je ta star že 10 let in so ga kupili vsega en dan nazaj.

Ste se že vprašali, zakaj so nekatera opravila pri določenih avtomobilih tako enostavna, pri drugih pa se zadeve popolnoma po nepotrebnem zapletejo? Vzorčen primer tega je lahko menjava filtra olja. Vsi vemo, da se filter olja zamenja ob vsakem servisu, torej bi pričakovali, da bo vgrajen na takšni lokaciji, ki bo zagotavljala preprosto in hitro menjavo. Žal ni vedno tako. Za lažjo predstavo si poglejmo menjavo filtra olja na motorjih dveh različnih proizvajalcev.

Se je tudi vam že zgodilo, da ste zvečer v mestu ali v dežju in skozi tunel skoraj spregledali avtomobil pred seboj, ker ni imel vključenih zadnjih parkirnih luči? Niste edini...

Proizvajalci s svojimi inovacijami in vgradnjo vedno novih sistemov stremijo k temu, da so sodobni avtomobili udobnejši, varčnejši in varnejši. Tako so zračne blazine, sistemi ABS, ESP in v zadnjem času tudi sistemi za samodejno zaviranje ali preprečevanje naletov že nekaj časa sestavni del serijske ali dodatne opreme v avtomobilih in so vplivali na zmanjšanje števila prometnih nesreč, katerih posledice so zaradi njih tudi precej blažje.

Pri tem so pomembno vlogo odigrali tudi zakonodajalci, saj je EU že pred leti sprejela direktivo, da morajo imeti vsi na novo homologirani avtomobili v EU vgrajen ESP sistem serijsko. Vsi se torej trudijo po svojih močeh povečati varnost na cesti. Pa je res tako?

Ter ob tem obdržati avtomobil v odličnem stanju?

Po preteku garancijskega obdobja ali obdobja financiranja avtomobila (npr. lizing pogodbe) veliko lastnikov razmišlja, kako bi znižali stroške vzdrževanja avtomobila. Avtomobil v štirih letih izgubi približno polovico vrednosti, zato postanejo stroški servisiranja na pooblaščenem servisu relativno višji. Zato bom v tem prispevku najprej izvedel kratek pregled možnosti servisiranja, ki mu bodo sledili detaljni opisi posameznih možnosti, vključno s praktičnimi nasveti, na kaj je potrebno biti pozoren pri posamezni možnosti in kako si lahko to še dodatno pocenimo, brez da bi trpela kakovost storitve. Tudi pri servisnih storitvah se namreč velikokrat izkaže, da je smiselno temeljito preveriti posamezne ponudbe. Morda na prvi pogled najcenejša možnost, le ni tako ugodna. In ja, tudi na pooblaščenih servisih je možno prihraniti.

Se zavedate, da povprečen Slovenec, ki si privošči novega Renault Clia, dela za njega skoraj 4 mesece v letu? Za Golfa skoraj 5, za Passata pa skoraj 8 mesecev v letu? Verjetno ne, saj avtomobil povprečnemu Slovencu pomeni več kot samo prevozno sredstvo, kar lahko verjetno pripišemo tudi razmeram v bivši Jugoslaviji, ko so se z dražjimi avtomobili vozili zgolj oblastniki in bogataši, medtem ko se je povprečen Slovenc, po večletni čakalni dobi, zadovoljil z Zastavo ali v najboljšem primeru z Golfom 2 iz TAS-a. Tudi zato nas ob nakupu novega avtomobila večinoma vodijo neracionalni občutki, le malokdo pa si natančno izračuna, kakšni so dejansko celotni stroški uporabe novega jeklenega konjička. V tem članku sem pripravil pregled celotnih stroškov (vključno z razpredelnico, s katero si lahko sami izračunate celotne stroške), ki jih ima lastnik novega avtomobila v štiriletnem obdobju uporabe.

Vsako leto moramo ob registraciji vozila plačati tudi letno dajatev za uporabo vozil v cestnem prometu (pogovorno jo poznamo pod imenom cestna taksa). Le ta naj bi se uporabljala za vzdrževanje cest v ustreznem stanju, čeprav se v praksi verjetno uporablja za krpanje proračuna, vsaj glede na trenutno stanje cest v Sloveniji.

Intervali menjave motornega olja se z razvojem motorjev in kvalitete samih olj podaljšujejo. Še pomnite, ko je bila potrebna menjava olja na Zastavah na 7.500 km? To je bila doba mineralnih olj in motorjev, ki so imeli med premikajočimi se deli precej velike tolerančne razmake. Če bi recimo današnje visokokvalitetno olje (npr. 0-30W) vlili v takšen motor, bi bila poraba olja zelo visoka. Kaj pa pri novejših avtomobilih in ob uporabi sodobnih olj?

Ker nakup rabljenega vozila za kupca predstavlja tveganje, se je večina prodajalcev rabljenih avtomobilov temu prilagodila in poleg zakonsko obvezne 30 dnevne garancije (ne velja za avtomobile, ki jih prodajajo fizične osebe) ponuja tudi možnost dodatno plačljive, večinoma enoletne garancije. Garancije ne izvajajo sami, temveč jo zagotavljajo določeni ponudniki garancij.

Za precej Slovencev je prodaja rabljenega avtomobila, ki običajno poteka pred dobavo novega, svetlečega in bleščečega že naročenega avtomobila, zgolj manjši birokratski opravek. Vendar se žal večina prodajalcev ne zaveda, da se lahko prodaja rabljenega avtomobila spremeni v nočno moro. Zato spodaj podajam nekaj nasvetov s praktičnimi primeri, ki bodo zagotovili, da bo prodaja rabljenega avtomobila res zgolj kratek birokratski postopek.

V zadnjih letih vse več lastnikov avtomobilov pomisli na iskanje ugodnejših možnosti servisiranja svojega jeklenega konjička. Precej slovenskih avtomobilov se tako servisira na nepooblaščenih servisih ali pa ''pod kozolcem''. Če zanemarimo povezavo zadnje možnosti s težavo sive ekonomije, je bila to v preteklosti dokaj logična izbira, saj so bili pooblaščeni serviserji večinoma precej dražji od nepooblaščenih. V zadnjih letih so se na to odzvali nekateri slovenski zastopniki avtomobilskih znamk in ponudili cenovno dostopnejše servisne storitve za starejše avtomobile (npr. ponudba Vedno vredno pri VAG koncernu), tako da je smiselno vsaj preveriti ceno na pooblaščenem servisu preden avtomobil odpeljete k mehaniku ''pod kozolec''.

Vendar se v tem članku ne bom spuščal v dilemo, kje servisirati avtomobil, ampak se bom osredotočil na kvaliteto neoriginalnih nadomestnih delov, ki jih je mogoče dobiti na našem trgu. Kvaliteta originalnih nadomestnih delov namreč običajno ni vprašljiva, pri neoriginalnih pa se lahko hitro zaplete. Trgovci so se prilagodili cenovno bolj občutljivim kupcem in na trgu najdemo nadomestne dele v širokem cenovnem razponu. Pa je med njimi res največja razlika ravno v ceni, kot nas prepričujejo trgovci?
Zagotovo ne. Ne samo, da so razlike v kakovosti ogromne, nekateri nadomestni deli ne izpolnjujejo niti svojih osnovnih nalog ter tako predstavljajo celo nevarnost za kupca. Poglejmo nekaj praktičnih primerov.

Torek, 03 Junij 2014 07:03

Vzdrževanje menjalnika

Večina lastnikov vozil motorju zagotovi vsaj osnovno vzdrževanje, medtem ko vzdrževanje menjalnika spregleda. In to kljub dejstvu, da je redno vzdrževanje avtomatskega menjalnika nujno, ročnega pa po mojih izkušnjah priporočljivo.

Zato sem v spodnjem blogu na kratko zapisal nekaj praktičnih nasvetov o vzdrževanju menjalnikov (avtomatskih in ročnih).

Najprej dejstvo, ki ga ni mogoče zanikati: olje (tudi sintetično, čeprav je to bistveno manj občutljivo) tekom let in uporabe počasi izgublja svoje mazalne in zaščitne lastnosti. Hkrati se v njem nabirajo različni delci in usedline. Olje v menjalniku je seveda temu pojavu bistveno manj izpostavljeno kot pa motorno olje, kjer so temperature precej višje, dodatno pa so tudi precej večje možnosti vezave različnih usedlin in delcev. Vendar to ne pomeni, da lahko vzdrževanje olja v menjalniku kar opustimo.

Zahteve in potrebe kupca


Pri nakupu rabljenega vozila je treba izhajati iz kupčevih zahtev in potreb, ki naj bi jim 'novi' avtomobil čim bolj ustrezal. Avtomobilska industrija se je v zadnjem desetletju na te trende odzvala in tako ustvarila veliko novih razredov avtomobilov, ki ustrezajo potrebam različnih kupcev.
Tako lahko starejši par danes namesto klasičnega manjšega avtomobila izbere majhnega mestnega terenca s pogonom zgolj na prednja kolesa. Ta mu bo zagotovil višje sedenje z boljšo preglednostjo in udoben vstop v avtomobil. In to ob dejstvu, da je lahko takšen avtomobil zaradi sodobnih in majhnih motorjev tudi stroškovno ugoden (o stroških podrobneje v drugem delu članka).
Družine se običajno odločajo za prostornejše karavane, enoprostorce ali večje terence (SUV-e). Pri slednjih se že postavi vprašanje o smiselnosti takšnega nakupa, če ne potrebujete terenskih zmogljivosti. Stroški uporabe so namreč običajno višji (gume so dražje, poraba je večja zaradi večje teže in pogona na vsa štiri kolesa, registracija in zavarovanje sta dražja zaradi običajno močnejših motorjev itd.), medtem ko je udobje med vožnjo praviloma manjše kot v osebnih vozilih ali enoprostorcih.


Nakup rabljenega avtomobila velja za stroškovno ugodnejšo alternativo nakupu novega avtomobila. Tako naj bi prišli do solidnega avtomobila za del cene novega avtomobila. Pa to drži tudi v Sloveniji?

Namreč ob pregledu trga rabljenih avtomobilov v Sloveniji izstopa delež oglaševanih odlično ohranjenih, nikoli poškodovanih avtomobilov z malo kilometri. Že hitra primerjava deleža rabljenih avtomobilov, oglaševanih kot nikoli poškodovanih, s številom prometnih nesreč pri nas in trgom z višjo stopnjo varnosti (npr. v Nemčiji) nam pokaže visoko odstopanje in nakaže, da je realno stanje drugačno od oglaševanega. Dokončno realnost pa potrdi dejstvo, da naj bi po nekaterih raziskavah imelo kar 70 odstotkov rabljenih avtomobilov v Sloveniji manipulirano število prevoženih kilometrov.

Najprej kratek izlet desetletje nazaj v preteklost, ko sem bil prvič v Srbiji. Se peljem po ravnem delu ceste (cca. 500m) in pride nasproti avtomobil iz ovinka. Nič posebnega, če ne bi zraven njega prišel še en avtomobil, ki je prvega prehiteval in si pri tem vzel ves čas tega sveta. Videl me je, ampak se ni umaknil. Sekunde tečejo, situacija še vedno enaka. Jaz se umaknem čisto na rob ceste in zmanjšam hitrost, prehitevani tudi in gremo lepo trije vzporedno mimo. Razmišljam, kaj se je ravno zgodilo in ne najdem odgovora. Zato povprašam kolege iz Srbije, ki mi mirno povedo, da je pač imel večjega, torej je upravičeno pričakoval, da se mu bom umaknil. Hmmm??????????? Spremljam še malo promet in dejansko to pravilo velja: v križiščih, tudi če nima prednosti, bo črn terenec (po možnosti z zatemnjenimi stekli) imel prednost in ga bodo ostali spustili naprej. Edina izjema so tovornjaki in avtobusi. Tem je tudi črn terenec običajno (ne vedno) dal prednost. Pač načelo večjega v akciji oz. delno je bilo vmes še načelo mafije.

Najprej bi rad definiral pošteno ceno: to ne pomeni odlično ohranjen avtomobil s prevoženimi 10.000 km za najnižjo možno ceno. Poštena cena lahko pomeni odličen avtomobil za visoko ceno, povprečno ohranjen avtomobil za povprečno ceno in razpadajoč avtomobil za izredno nizko ceno. Torej poštena cena je cena, ki pošteno odraža stanje avtomobila, št. prevoženih kilometrov, itd..

Za korektno odločitev namreč kupec potrebuje pravilne informacije o stanju avtomobila. Nekomu ni težava kupiti slabo vzdrževan avtomobil za nižjo ceno, saj bo sam zamenjal vse potrebne sklope in se potem brez težav vozil naprej. Nekdo drug je pripravljen plačati višjo ceno za dobro vzdrževan avtomobil z malo kilometri in mu tudi na kraj pameti ne pride, da bi kupoval poceni, nevzdrževan avtomobil.

Četrtek, 15 Avgust 2013 00:00

Ko zavorni bobni spet zasijejo...

Zavorni bobni velikokrat po nekaj letih postanejo precej zarjaveli. Sol in ostali zunanji vplivi pač naredijo svoje.

Običajno so v podobnem stanju kot tale na levi fotografiji. A ni ta na desni fotografiji bistveno lepši?

Spodaj sem napisal kratek vodič, kako jih lahko sami spravite v dobro optično stanje, vse kar je potrebno je nekaj EUR in malo časa in vloženega truda. Če ima vaš avtomobil pokrove koles je sicer to morda nepotrebno, saj se zarjaveli bobni ne vidijo, je pa zadeva optično zelo moteča, če imate alu platišča (po možnosti še zelo odprta).

Opisal bom svoje izkušnje z enakima avtomobiloma, med katerima je bila razlika zgolj v motorju. Oba avtomobila sta limuzini in letnik 2006, tako da sta direktno primerljiva. Prvi ima dizelski motor 1.9TDI 77kW, drugi pa bencinski motor 1.6MPI 75kW s predelavo na plin (LPG).

Nekatere spodaj zapisane izkušnje je možno posplošiti na vse avtomobile, nekatere (navor, glasnost, itd.) se nanašajo zgolj na konkretna avtomobila.

 

 

 

 

Četrtek, 23 Avgust 2012 00:00

Vožnja superšportnika za bagatelno ceno?

Večina moških sanja, da bi enkrat vozila Ferrarija, Porscheja ali kaj tretjega. Tisti, katere avtomobilski konjiček še bolj drži in so bolj seznanjeni, si seveda želijo voziti Nissana GTR, saj naj bi mu njegova lega in kup elektronike omogočila, da pospravil vse ostale primerljive avtomobile kot za šalo. In to za pol cene ostalih superšportnikov.

To sem si tudi sam želel in kakšno leto nazaj zasledil, da je v Modeni možno voziti Ferrarija za cca. 150 EUR (ali nekaj takega) za 20 minut. Bi bilo še sprejemljivo, vendar nikakor ni bilo časa, da bi zašel v tiste kraje. Potem pa je žena opazila na eni od slovenskih strani za enkratne ponudbe, ponudbo za dve nočitvi z zajtrkom in dve polurni vožnji s superšportnikom po izbiri za zgolj 159 EUR (no, zraven je bilo treba doplačat še 16 EUR za gorivo in ostale stroške po vožnji). Vožnje ponuja RentCarSuperSport na letališču Pribram, slabo uro vožnje od Prage. Ni bilo kaj razmišljat, odločila sva se in zadevo vplačala.

V poletnih mesecih ob sončni pripeti, se v avtomobilu vedno znova postavi vprašanje, kako le to omilit. Klimatska naprava vsekakor pomaga, vendar pri +35 stopinjah Celzija ob soncu, katero direktno žge v avto in na potnike, vseeno ni prijetno. In če že nam ni prijetno je za otroke še toliko huje. Zato sem začel razmišljat o temnenju stekel, da vsaj zadnji del avtomobila ne bi bil izpostavljen direktnemu vplivu sončnih žarkov. Po zbiranju ponudb (okrog cca. 150 EUR in homologacija) sem se že skoraj odločil za temnenje stekel. Potem sem se pa peljal ponoči s kolegom, kateri ima zatemnjena stekla. Praktično je vidljivost nazaj bistveno okrnjena, kar pomeni da je poleti zadeva zelo dobra, saj je dan dolg do devete ure zvečer in dlje, pozimi pa popolnoma neuporabna, saj je noč tudi že ob 16.00. Temnenje stekel hkrati preprečuje vdor v avtomobil še tistim parim sočnim žarkom, kateri so na voljo. Pozimi pa si vsekakor želimo, da bi bil avto malo toplejši. Tako sem se do ideje za temnenje stekel zelo ohladil in iskal alternative. Alternativa, katero smo že uporabljali so senčniki iz trgovine za par EUR. Na ta način preprečiš vsaj direktne sončne žarke na otroka, nikakor pa to ne pomaga proti segrevanju celotne notranjosti, saj ne prekrijejo vseh steklenih površin. Da niti ne omenjam, kako estetsko je to (oz. ni).

S 1.3.2012 so v veljavo stopili novi pogoji storitve pri Googlu. Z njo je Google poenotil več kot 60 različnih pogojev storitev za posamezne storitve. Večina medijev in komentarjev je poročala o tem, da bo z enotno politiko Google lahko bistveno bolj učinkovito (in dobičkonosno) prikazoval oglase uporabnikom. Hkrati bo lahko, na podlagi združenih podatkov po storitvah, tudi učinkoviteje prikazoval zadetke uporabniku. Kar v osnovi ni nič slabega, saj se zavedamo, da brezplačne stvari ni. Tako smo že sprejeli, da v zameno za brezplačno elektronsko pošto, iskalnik, itd… enostavno ‘’spregledamo” tiste oglase, kateri se vrtijo nekje ob strani.

Najprej malce bolj obširen uvod (predgovor). Tako včasih kot tudi danes je uvoz avtomobila iz tujine (predvsem Nemčije, Italije, Belgije) večinoma praksa večjih avtomobilskih hiš (ja, kriza je povzročila padec prodaje novih avtomobilov in to nadomeščajo z rabljenimi) in avtomobilskih dealerjev. Povprečni Slovenec enostavno noče razmišljat o tem, saj se boji birokratskih zapletov, kar bi na koncu lahko pripeljalo do tega, da ostane z avtom, katerega ni mogoče registrirati v Sloveniji (sem že pomagal nekaj ljudem v takšnih primerih). Morda tudi ne zna tujega jezika in se boji, da bi ga tujci še prej nategnili (žal je pri nas ob nakupu rabljenega avtomobila to skoraj praksa). Medtem ko večji uvozniki to delajo za svoj zaslužek, se Slovencu samemu sedaj skoraj ne splača več uvažati avtomobila, saj so cene z vstopom Slovenije in ostalih držav (predvsem Poljske, katera od takrat pokupi veliko količino rabljenih vozil v Nemčiji) v EU postopoma konvergirale in razen izjem (redki avtomobili, itd.) se samo zaradi cene ne splača več uvažati avtomobila npr. iz Nemčije. Celo več, nekateri avtomobili so v Sloveniji celo cenejši kot v Nemčiji (primer avtomobila razreda Renault Clio) in se jih izvaža v Nemčijo (fenomen enodnevnih registracij).

 Reference

 Support us with PayPal

Darilni bon 300

Zadnje novice

  • 1
  • 2
  • 3
Prev Next

V četrtek 14.9.2017 bodo naše storitve na voljo v Ljubljani

11-09-2017 MTL Car Garage

V četrtek 14.9.2017 bodo naše storitve na voljo v Ljubljani

V sredo 14.9.2017 bodo naše storitve na voljo v Ljubljani.

Za proste termine nas kontaktirajte.

Več...

V sredo 13.9.2017 bodo naše storitve na voljo v Novi Gorici

10-09-2017 MTL Car Garage

V sredo 13.9.2017 bodo naše storitve na voljo v Novi Gorici.

Za proste termine nas kontaktirajte.

Več...

Tudi Audija Q7 (2015-...) lahko nadgradimo...

15-08-2017 MTL Car Garage

Tudi Audija Q7 (2015-...) lahko nadgradimo...

Z današnjim dnem smo v ponudbo vključili tudi storitev MtlLine - vključitve dodatnih funkcionalnosti za najnovejšega...

Več...

Iskanje

To spletno mesto uporablja piškotke z namenom izboljšave delovanja. Piškotki nujni za delovanje spletne strani so že nameščeni. Za več informacij si oglejte politiko zasebnosti.

Strinjam se z uporabo piškotkov na tej spletni strani.

EU Cookie Directive Module Information